דף הבית פורומים פאנל מומחים פורום דשנים תחליפים למוצרי חיפה כימיקלים

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #13356 הגב
    יוני
    אורח

    שלום רב,

    מהם התחליפים הקיימים בשוק למוצרי חיפה כימיקלים, לאחרונה אני נתקל בחוסר גדול של המוצרים שאני רוכש בשגרה או שמוצא אותם יקרים מאוד, האם יש חומרים מקבילים מתוצרת אחרת שאוכל להשתמש בהם?

    תודה רבה.

    #13377 הגב
    גרשון קלין
    אורח

    שלום
    ודאי שקיימים תחליפים למוצרי חיפה כימיקלים
    חברת דשנים וחומרים כימיים (כיל חיפה) מציעה מגוון גדול מאוד של דשנים נוזליים בהרכבים שונים וכן דשנים מוצקים מסיסים לאותם שימושים בהם צרכת בעבר את מוצרי חיפה כימיקלים.
    תוכל לעיין בקטלוג המוצרים באתר שלנו המתפרסם כאן באתר וכמובן להשאיר את פרטיך ואגרונום שלנו שעובד באזורך יוכל להתקשר ולהתאים לך מוצרים מתאימים.

    #15280 הגב
    בועז יגל
    אורח

    שלום יוני

    חברת אינטאגרו מספקת דשנים איכותיים על בסיס חנקת אשלגן\אוריאה .

    הדשנים מגיעים ממערב אירופה

    ניתן להשיגם אצל המפיצים

    #27859 הגב
    אייל
    אורח

    אני ממליץ לקרוא קצת דשנים מבוססים אמוניה סינתטית :
    כדי שיוכלו לגדול ולהניב פירות, הגידולים החקלאיים זקוקים לחנקן. במסגרת מחזור החיים הרגיל של הטבע הצמחים גדלים ולאחר נבילתם, משתחרר החנקן שהם מכילים חזרה אל הקרקע כדי להזין את הצמחים החדשים שבוקעים. אך מה קורה כאשר קוטפים את היבולים והחנקן לא חוזר חזרה אל הקרקע? צריך למצוא דרך להזין את הצומח בחנקן ולמנוע ירידה בתנובה החקלאית. לאורך ההיסטוריה האנושית הבינו האיכרים והחקלאים את העיקרון הזה, וניסו להחזיר את החנקן אל הקרקע בצורות שונות, כגון שימוש בקומפוסט וזיבול הקרקע.

    אך אמצעים אלו לא הספיקו, לנוכח הגידול החד באוכלוסייה והתיאבון הגובר של צמחים לחנקן. כדי להאכיל את האוכלוסייה הגדלה במהירות, היה צריך למצוא דרך יעילה יותר שתדביק את הביקושים. זה בדיוק מה שעשו פריץ האבר וקארל בוש, שפיתחו בשנת 1913 שיטה לייצור המוני של אמוניה סינתטית. האמוניה שמייצרים בשיטה זו משמשת לייצור דשנים המכילים חנקן, אשר חיוני להתפתחות הצמח.

    מאז ועד היום, תהליך האבר-בוש משמש לייצור רוב האמוניה העולמית, ולהזנת יבולים חקלאיים ברחבי העולם. בעיני רבים מדובר באחת ההמצאות החשובות של המאה העשרים: עד להמצאה זו, ייצור כמויות גדולות יותר של מזון היה כרוך בהקצאת קרקעות רבות יותר. הודות להמצאה של האבר ובוש וליצירת אמוניה המאפשרת להזין המוני יבולים, אותה חלקת אדמה מייצרת תנובה חקלאית גדולה בהרבה.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־תחליפים למוצרי חיפה כימיקלים
פרטים:




תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים