"פומה" – אבטיח מיני אישי ללא גרעינים עד 2.5 ק"ג!

חברת "הזרע", הנמנית בין החברות המובילות בעולם בטיפוח, ייצור ושיווק זרעי ירקות וגידולי שדה, הביאה כל הדרך אל ישראל מהפכה שלמה בעולם האבטיחים, כאשר היא מציגה בפנינו את "פומה" – אבטיח מיני אישי אדום עז ללא גרעינים.

 

לאחר שהצליח בגדול מעבר לים, מגיע אלינו לישראל "פומה", אבטיח מיני אישי עם טעם ואיכות יוצאי דופן. מדובר באבטיח מיני אישי אשר פותח בישראל על ידי ערן יוסוב, מטפח בחברת "הזרע", אשר מתאים במיוחד לצרכן הישראלי של שנות האלפיים המחפש פתרונות נוחות מבחינת קניה ואחסון מחד, וצריכה בריאותית מאידך.

פרסום

 

פומה מאופיין בצורתו העגולה, צבעו אדום עז, בריקס (סוכר) גבוה, קליפת טייגר, ומגיע במשקל של עד 2.5 ק"ג בלבד! דבר המהווה פתרון אידיאלי לאחסון במקרר, נשיאה ואף במהלך טיולים. משקלו הקל הופך אותו גם לידידותי לסביבה, כאשר נחסכים פלחי פירות אשר בסופו של דבר מוצאים את עצמם נשלחים לפחי האשפה. אורך חיי המדף של אבטיח מהזן "פומה" הינו ארוך במיוחד, ועומד על כשישה שבועות בקירור, אולם גם בטמפרטורת החדר יישמר שבועות ארוכים באיכות גבוהה.

הזן "פומה" משווק כבר בהצלחה מרובה בארה"ב, כאשר קטגורית האבטיחים האישיים מהווה כשליש מצריכת האבטיחים במדינה, ומדינות נוספות בשוק האירופאי כבר החלו להביע עניין משמעותי בפומה עבור מספר לא מועט של רשתות שיווק מובילות בארצן. תופעה זו היא תוצאה של תכונותיו ויתרונותיו היוצאות דופן של פומה המיטיבות עם המגדלים, המשווקים וכמובן גם עם הצרכן הסופי.

לדברי איציק עזרא, מנהל שוק ישראל בחברת הזרע : "אבטיח פומה נהנה מפופולאריות גבוהה ונחשב לאבטיח האישי הטוב בעולם ואנו רואים רמות ביקוש גבוהות לזן. אבטיח אישי הוא חלק ממגמה עולמית ולמעלה משליש מהאבטיחים הנמכרים בארה"ב הם אבטיחים אישיים". עוד מוסיף עזרא, כי עונת גידול האבטיחים היא ממרץ ועד דצמבר אך הזרע פועלת במטרה שזמינות האבטיח האישי תהיה ברוב חודשי שנה.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

זני פירות הדר חדשים

18 בפברואר 2024

"מנגו ננסי" והפרי העשיר ביותר בארץ בוויטמין סי!
זנים מסחריים שיאריכו את עונת הדובדבן
גדילן מצוי marianum Silybum משפחת המורכבים Asteraceae
תפוח אדמה.. אלה מה
מיני פלפל לממולאים ובישול
זני פירות הדר חדשים

18 בפברואר 2024

"מנגו ננסי" והפרי העשיר ביותר בארץ בוויטמין סי!
זנים מסחריים שיאריכו את עונת הדובדבן
גדילן מצוי marianum Silybum משפחת המורכבים Asteraceae
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים