מתאימים את עצמם לצרכי הלקוח . תאורה ואוורור לחממות בחקלאות

 

תחום התאורה לחקלאות רשם עליית מדרגה בשנים האחרונות והפך למרובה שחקנים﮲ בעוד שמרבית הטוענות לכתר הן יבואניות בלבד, חברת מאיר להב הנדסת חשמל מייצרת במפעלה מערכות תאורה מתקדמות בהתאמה אישית לקנאביס, חממות ושאר ענפי החקלאות המובילים

מאת : מערכת אגרונט

התחרות הגוברת והדרישה של קהל הלקוחות לקבל מוצרים מוגמרים באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה אישית, מאתגרים את התעשייה המודרנית לעבוד ברמת דיוק מקסימלית ולתת את הדעת על הפרטים הקטנים ביותר.

פרסום

מאיר להב הנדסת חשמל היא אחת החברות שלקחה את הנחת היסוד הזאת צעד אחד קדימה. החברה שהוקמה לפני כ-32 שנה על ידי מהנדס החשמל מאיר להב (אמסילי), מייצרת ומשווקת של פתרונות פיקוד חשמל, מערכות תאורה מתקדמות במגוון גדלים והספקים, ומבחר מאווררי ענק לחקלאות, תעשייה, המגזר המוניציפלי והמגזר הביתי. בנוסף, החברה מעניקה שירותי ייעוץ ותכנון  ללקוחותיה בתחומי התאורה ואוורור בהתאם לצרכיהם.

בניגוד למרבית המתחרות, מאיר להב הנדסת חשמל היא חברה כחול- לבן לכל דבר. "90 אחוז מהמוצרים שלנו בתחום האוורור, מיוצרים במפעל שלנו בבת חפר, מרמת הפח ועד המוצר המוגמר. הלקוח מקבל מאתנו מענה ייחודי המבוסס על תפוקת האוויר הדרושה לו בהתאם לגודל החלל וצרכיו. גם בתחום התאורה אנחנו מספקים פתרונות לפי דרישות הלקוח. האיכות של הפתרונות מאוד גבוהה היות ומדובר בבתי מנורה תוצרת איטליה בעלי דרגת אטימות מאוד גבוהה, ומכיוון שכל שאר העבודה כולל קילוף, חיתוך, חיבור והזרקה מתבצעת במפעל שלנו", מסביר מאיר להב.

בעקבות התרחבותה של תעשיית הקנאביס בארץ, חלק ניכר מפעילות החברה מוקדש לנושא ולראיה את  פתרונות התאורה והאוורור שלה ניתן למצוא אצל עשרות מגדלים מובילים בארץ ובעולם.

אור הוא הגורם המשפיע ביותר על תהליך של גידול צמחים וקנאביס במיוחד. ככל שהאור חזק יותר, תהליך הפוטוסינתזה של הקנאביס יעיל יותר, הצמח יצמח מהר יותר ויפיק כמות גדולה של פרחים.  בשלב הפריחה, הקנאביס זקוק בין 12-15 שעות אור מידי יום, ולכן השפעתה של התאורה המלאכותית על חייו עצומה.

הכמות האדירה של אור לה זקוקים הצמחים וההוצאה האדירה על חשמל, מחייבת את מגדלי הקנאביס להשתמש בתאורה איכותית וחסכונית במיוחד לאור תעריפי החשמל ההולכים ומאמירים.

להב מציין שהחברה פיתחה נורת לד 9 וואט המקבילה לנורת 15 וואט שנהנית מחסכון בשיעור 30% בצריכת האנרגיה, דבר משמעותי מאוד גם מבחינת הפחתת הנזק שנגרם לסביבה. לא רק שהנורה חסכונית בחשמל אלא מספקת את כל צרכי הצמח ואף מחליפה צבעים בהתאם לקצב צמיחתו.  כלומר, מדובר בתאורה מאוזנת ומבוקרת לצמחים.

מה גם שחיי הנורה ארוכים יותר ממרבית הנורות המקבילות ובוודאי שבהשוואה לתאורת הנל"ג או המטל לד, ומחירה שווה לכל כיס.

היעילות הגבוהה של הנורה באה לידי ביטוי בתנובתו הגבוהה של הצמח, מניעת בזבוז מיותר ובלאי נמוך להפליא. "אנחנו היחידים בארץ שמספקים מנורות התואמות את הספק הוואט הנקוב שלהן. אצל חלק מהמתחרים כדי לקבל 23 וואט, הלקוח נדרש להצטייד בפועל בנורה של 40 או 50 וואט. התופעה הזאת נובעת מכך שאין תקינה ואיש הישר בעיניו יעשה".

כמי שמייצא לא מעט מערכות תאורה לחו"ל, להב מעיד שישראל נחשבת למאוד מתקדמת בתחום התאורה לקנאביס. לדבריו, הבעיה המרכזית שמעיבה על יצרני התאורה לקנאביס היא העתקות והקשיים הרבים הכרוכים ברישום פטנטים.

מזג האוויר הנוח יחסית מאפשר לאזרחי ישראל לבלות חלק ניכר מזמנם בחוץ. תחום תאורת החוץ עלה מדרגה בעשורים האחרונים מבחינת ההיצע והאיכות. לא בכדי נחשבת הגרילנדה לפתרון התאורה הדקורטיבי האידיאלי למתחמי אירועים, רחובות ערים, אתרי קמפינג, מסעדות, בתים פרטיים ועוד.

גרילנדות הן גופי תאורה ארוכים וגמישים אשר שזורים בהם בתי תאורה. מאיר להב הנדסת חשמל מייצרת ומשווקת מבחר גדול של שרשראות תאורה איכותיות לפי דרישה ואשר לא רק משרות אוירה נעימה, אלא גם עמידות בתנאי חוץ ומצוידות בתו כחול לבן ואישור מכון התקנים. " הגרילנדות שלנו עמידות לכל תנאי מזג האוויר והאקלים,  והלקוחות שלנו נהנים מראש שקט כי הם מקבלים פתרון איכותי, דקורטיבי ובטוח תוך שמירה על שגרת יומם".

במדינה חמה כמו שלנו בלתי אפשרי לחיות ללא מערכות נוחות אקלימית המנעימות את שהותנו בחללים סגורים. במקומות בהן לא ניתן להתקין מערכת מיזוג אוויר או בכאלה בהן נדרש אמצעי נוסף לצינון האוויר ואספקת אוויר טרי כגון רפתות, לולים, חממות, מפעלים, מחסנים, אתרי בנייה, גני אירועים, מסעדות ובתי קפה- נהוג להשתמש במאוורר תעשייתי.

חברת מאיר להב הנדסת חשמל מייצרת קשת רחבה של מאווררים תעשייתיים עם פאנל

פרסום

"18, "20,"24,"28 ו-"36. מעבר לכך שמדובר בליין איכותי של מאווררים מתוצרת הארץ, "הייחודיות של המאווררים שלנו טמונה בכך שכל לקוח יכול לקבל את תפוקת האוויר שהוא זקוק לה. אם זה למכונת ייבוש ואם זה לקנאביס, לולים, מסעדות וכיוצא בזה".

בשלוש השנים האחרונות החברה החלה לייבא מאווררי ארגז 50 אינץ' רבי עוצמה ועשויים מחומרי גלם איכותיים, המיועדים לאוורור של חללים גדולים במיוחד במגזר התעשייתי וחקלאי. בנוסף, החברה מציעה מאוורר 25 אינץ' תעשייתי וביתי עם 3 מהירויות ושני הספקים: 142 וואט ו-320 וואט. המאוורר שניתן לצידוד ומגיע עם שנתיים אחריות, נהנה מתפוקת אוויר לפי דרישה ופעולה שקטה, זוכה להערכה רבה בעיקר בענף החקלאות.

הניסיון הרב שצברה החברה ומודל השירות הגבוה שאימצה, מאפשר למאיר להב הנדסת חשמל להעניק ללקוחותיה בנוסף למוצרים מתקדמים ואיכותיים, שירותי יעוץ והדרכה חשמליים. "אנחנו מקפידים ללוות את הלקוחות שלנו מתחילת הפרויקט ועד לסיומו כולל למשל חישוב הזרם הדרוש לו בהתאם לאופי המיזם. השירות אצלנו, עמידה באחריות ואמינות הם מעל לכל. חברת מאיר להב שואפת ופועלת ללא הרף לפתח את מוצריה בהתאם לצרכים של הלקוחות, ולהקל עליהם גם מבחינה כספית".

לפרטים וביקור באתר

דף הבית

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

חברת סטארט אפ האגריטק Edete מכפילה פי ארבעה את שטחי האבקת הפיסטוקים שלה בקל...

20 באפריל 2024

פריחת הדובדבן ביפן: מסע מטוקיו דרך קיוטו עד אוסקה

11 באפריל 2024

קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

מיזם חדש: "החווה השיתופית" תוריד את מחירי הקנאביס הרפואי למטופלים

29 בפברואר 2024

מומחים קוראים לבצע את תהליך השיקום הארוך והמשמעותי של החקלאות בעוטף באופן ס...

15 בפברואר 2024

חברת סטארט אפ האגריטק Edete מכפילה פי ארבעה את שטחי האבקת הפיסטוקים שלה בקל...

20 באפריל 2024

פריחת הדובדבן ביפן: מסע מטוקיו דרך קיוטו עד אוסקה

11 באפריל 2024

קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים