בננה – פצצת האנרגיה הצהובה

לאחר פתיחת חדרי הכושר והישראלים נוהרים בהמוניהם לחזור לשגרת בריאות וספורט חשוב יותר מתמיד לדעת מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון.

 

מאמני כושר ותזונאים רבים ממליצים על אכילת בננה כחלק משגרת התזונה והבריאות היומיומית שלהם. הבננה הממוצעת תהיה כ150 גרם ותכיל בתוכה  כ-100 קלוריות.

פרסום

הבננה היא מקור מצויין לאשלגן ומגנזיום אשר מסייע לגוף להוריד את רמות לחץ הדם. מומלץ לאכול בננה כחצי שעה לפני תחילת אימון, מכיוון שהבננה היא מעין פצצת אנרגיה. עם זאת חשוב להקפיד לא לאכול בסמיכות קרובה מדי לתחילת האימון בכדי למנוע תחושת נפיחות.

יתרון נוסף לספורטאים בהקשר למינרלים הללו הוא שהם מסייעים בין היתר לכיווץ והרפיית שרירים.

לאלו שמתאמנים כל יום, הבננה מהווה מקור מעולה לפחמימות. מומלץ לאכול את הבננה במהירות האפשרית לאחר האימון, כמו גם בשעות שלאחריו. זה עוזר ומבטיח שתוכלו להתחיל את האימון הבא עם מאגרי גלוקוז מלאים או כמעט מלאים. במיוחד אלו שיש להם זמן התאוששות קצר לפני האימון הבא שלהם ירוויחו מאכילת בננה לאחר האימון.

עוד יתרון משמעותי למתאמנים הוא שבבננה יש ויטמין 6B המסייע לגוף לשמור את הנוזלים שלו, תכונה המסייעת לספורטאים באימון ממושך ותורמת בכלל לתחושת עירנות גבוהה יותר במהלך היום.

פרסום

 

גליל שוק מקומי, או בשמה המסחרי "גליל", הוקמה במהלך שנת 2012 על ידי תשלובת מילואות, ומאגדת תוצרת של  של למעלה מ 100 מגדלים, למתן שירותי שיווק ולוגיסטיקה של תוצרת חקלאית טרייה בשוק המקומי. "גליל" משווקת פירות וירקות בסל נרחב של מוצרים: אבוקדו, בננות, אגס, פירות הדר, פירות קיץ, פירות אקזוטיים, נשירים וירקות שונים.

"גליל", דרך בתי האריזה ומגדליה חרטה על דגלה, את סמל האיכות והשירות לכלל קהל לקוחותיה. ניתן למצוא בסופרים ובשווקים ברחבי הארץ את מוצרי גליל המסומנים עם 'גיל – הדחליל מהגליל' סמל האיכות של חקלאי גליל.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
האם כש אבוקדו שחור הוא מקולקל
איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו
פירות יבשים בריא או לא בריא
דבש - האנטיביוטיקה של הטבע לעונת החורף
אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
האם כש אבוקדו שחור הוא מקולקל
איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים