אייל שני בחר-עגבניית השרי החדשה של "זרעים גדרה סינג'נטה" העגבנייה המשובחת בישראל

מר עגבנייה- השף אייל שני, עמד בראש צוות שיפוט מיוחד שבחר, במסגרת תערוכת החקלאות "אגרומשוב", את העגבנייה המשובחת בישראל. הזוכה הגדולה: הזן החדש- 605271' של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה", שאפילו שם עדיין אין לו. אל המקום השני הגיעה עגבניית לוץ של חברת "טופ זרעים" ולמקום השלישי עגבניית וויטני של חברת "הזרע"

 

עגבניית השרי מזן 605271 של "זרעים גדרה-סינג'נטה" – היא הזוכה הגדולה בתחרות העגבנייה הטעימה בישראל, שנערכה היום בבנייני האומה בירושלים במסגרת תערוכת החקלאות הבינ"ל "אגרומשוב".

פרסום

חמישה שופטים, ובראשם השף המפורסם אייל שני, בחנו, טעמו וניקדו את כל זני העגבניות בתחרות ולבסוף החליטו: 605271 הייתה העסיסית, הנאה בצורתה והכי חשוב – הטעימה ביותר בתחרות.

שני, שמוכר באהבתו העזה לירקות ישראלים משובחים, ומילותיו על העגבנייה הפכו לשם דבר, בחן יחד עם צוות השופטים את זני העגבנייה השונים, 15 במספר,  על-פי שורה של מדדים החל ממרקם, רמת קושי-רכות, צבע, וכמובן הטעם. בסופו של דבר, העגבנייה מזן 605271 של "זרעים גדרה סינג'נטה" זכתה בפרס היוקרתי. מדובר בזן חדש שאפילו שם עדיין אין לו ותוכלו למצוא אותו בשווקים רק בעוד מספר חודישם. אל המקום השני הגיעה עגבנייה מזן לוץ של חברת "טופ זרעים" ולמקום השלישי עגבנייה מזן וויטני של חברת "הזרע".

בתחרות לקחו חלק מספר חברות וחקלאים, שכללו את "הזרע", "זרעים גדרה-סינג'נטה", "טופ זרעים", ערן מלח ומו"פ דרום. "בשנים האחרונות עוד ועוד זנים וסוגים של עגבניות עולים על המדפים שלנו, מה שמוכיח שמדובר באחד הירקות האהובים בישראל", אמר לאחר התחרות מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש. "התחרות עצמה נועדה בעיקר לעודד את חברות הזרעים והמגדלים ליצור עגבניות עם טעם 'של פעם', עסיסיות ומתוקות. אני בטוח שאייל שני וצוות השופטים המכובד לא רק נהנה לשפוט ולדרג, אלא גם לאכול את הירק הקסום הזה".

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט תעמוד השנה בסימן הצדעה למתנדב...

20 במרץ 2024

רמת הנגב הוכרזה כאזור החקלאי הבא של ישראל:

19 במרץ 2024

לראשונה בישראל תכנית לאומית לביטחון מזון

19 במרץ 2024

"להכין" פרי או ירק לפי טעמם בשיטה הידרופונית חדשה.

17 במרץ 2024

פרויקטים מסחריים לאגרו-וולטאי כמנוע צמיחה לשיקום העוטף והגליל

17 במרץ 2024

המשקים האורגניים המובילים בישראל ב-2024

13 במרץ 2024

תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט תעמוד השנה בסימן הצדעה למתנדב...

20 במרץ 2024

רמת הנגב הוכרזה כאזור החקלאי הבא של ישראל:

19 במרץ 2024

לראשונה בישראל תכנית לאומית לביטחון מזון

19 במרץ 2024

"להכין" פרי או ירק לפי טעמם בשיטה הידרופונית חדשה.

17 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים