אבוג'ן מודיעה על תוצאות חיוביות בניסויי שדה במיקרובים לשיפור יבול לתירס

אבוג'ן מודיעה על תוצאות חיוביות בשנה שנייה של ניסויי שדה בביו-סטימולנטים (מיקרובים לשיפור יבול) לתירס

 

התוצאות הציגו שיפור יבול משמעותי; מיקרובים מובילים יעברו ניסויים כחלק משיתוף הפעולה עם דופונט-פיוניר

פרסום

 

 אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי, מודיעה היום על תוצאות מבטיחות בשנה שנייה של ניסויי שדה בביו-סטימולנטים לשיפור יבול בתירס, הנמצאים תחת רישיון בלעדי לחברת דופונט-פיוניר.

זרעי התירס שטופלו בביו-סטימולנטים כאמור, נבדקו בניסויי שדה שבוצעו לאחרונה על ידי אבוג'ן והראו שיפור של 10%-20% ביבול התירס תחת תנאי יובש מתונים. טיפולים אלו  בזרעים שבוצעו ב 2017, מבוססים על זני מיקרובים שכבר הראו שיפור יבול בניסויי שדה שנעשו בשנת 2016 (כפי שפורסם בדצמבר באותה שנה) ושנבחרו בעקבות תהליך גילוי שכלל בין היתר שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של אבוג'ן לחיזוי ותעדוף מיחשובי. בעקבות ניסויי השדה המוצלחים ב-2016,  המיקרובים המובילים עברו אופטומיזציה של תהליכי פורמולציה  ופרמנטציה, ושילוב של מספר זנים מיקרוביאלים לקבוצות מיקרובים מאוחדת שבניסויי שדה ב 2017 הראו שוב תוצאות מבטיחות. השלב הבא בניסויי השדה יערך כחלק משיתוף הפעולה הרב-שנתי עם דופונט-פיוניר.

בנוסף לשיתוף הפעולה בביו-סטימולנטים לשיפור יבול בתירס עם דופונט-פיוניר, לאבוג'ן יש תוכנית ביו-סטימולנטים פנימית הממוקדת ביבול חיטה, שמתקדמת כעת לשנה שנייה של ניסויי שדה בחיטה בעקבות תוצאות חיוביות של ניסויי שדה בשנה הראשונה.

שוק הביו-סטימולנטים הנו פלח שוק מתפתח במגזר האג-ביולוגיה, בעל פונטציאל רחב ומשמעותי המוערך במעל ל-1.6 מיליארד דולר, עם שיעור צמיחה שנתי צפוי של מעל ל-10%

עידו דור, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אג-ביולוג'קל, אמר: "אני מרוצה מאוד מהתוצאות החיוביות שהשגנו בניסויי השדה בביו-סטימולנטים ב- 2017. התקדמות זו, יחד עם התוצאות החיוביות שהצגנו בחיטה, וההתקדמות המהירה שלנו בביו-פסטיצידים, מחזקת את צבר המוצרים בפיתוח, ומספקת הזדמנות מסחרית משמעותית עבור חטיבת האג-ביולוג'קל, בעיקר בהתחשב בזמן קצר יחסית להגעה לשוק שצפוי במוצרים מהסוג הזה."

פרסום


עופר חביב, מנכ"ל ונשיא אבוג'ן, אמר: "על אף שחטיבת האג-ביולוג'קלס של אבוג'ן החלה לפעול רק ב-2015, כבר עתה השגנו התקדמות משמעותית כפי שמראות התוצאות החיוביות בניסויים בשנת 2017. תוצאות אלה הושגו רק בזכות הפלטפורמה המחשובית של אבוג'ן לחיזוי ביולוגי רחבת היישום והידע הנצבר בחברה, שאיפשרו את הזיהוי והתעדוף של הזנים המיקרוביאלים והשילובים ביניהם בתוכנית זו. אני בטוח שהתקדמות זו תוביל אותנו בשנים הקרובות למסחור של מוצרים יעילים וחזקים בתחום הטיפולים הביו-סטימולנטים בזרעים ומוצרי אג-ביולוג'קל נוספים."

  1. מבוסס על דו"ח Markets & Markets, מאי 2016

http://www.marketsandmarkets.com/PressReleases/biostimulant.asp

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

חברת סטארט אפ האגריטק Edete מכפילה פי ארבעה את שטחי האבקת הפיסטוקים שלה בקל...

20 באפריל 2024

קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

פיתוח פירות וירקות המתייבשים באופן עצמאי על הצמח

21 בינואר 2024

מלגות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים לסטודנטים מצטיינים לחקלאות שיתנדבו...

18 בדצמבר 2023

מוצר חדש: תי-קו-מיקס - מערכת ייצור תה קומפוסט לחידוש פוריות קרקע בשטחים קטנ...
חברת סטארט אפ האגריטק Edete מכפילה פי ארבעה את שטחי האבקת הפיסטוקים שלה בקל...

20 באפריל 2024

קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

פיתוח פירות וירקות המתייבשים באופן עצמאי על הצמח

21 בינואר 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים