דף הבית / פרסום באגרונט / יתרונות הפרסום באינטרנט

יתרונות הפרסום באינטרנט

חברות רבות ברחבי העולם הבינו במהלך השנים את הפוטנציאל העצום הטמון במדיה החדשה ואת היתרונות הרבים של שיווק באינטרנט בהשוואה לערוצי שיווק אחרים, ביניהם:
• זמינות ונגישות – תחום הדיגיטל לא מפסיק להתעדכן אף פעם במדינות רבות בעולם. חברה שמעוניינת להתחיל קמפיין לא צריכה להמתין לשעות הבוקר כדי ליצור קשר עם
• חיסכון בעלויות הפרסום – בשונה מאוד מפרסום באמצעי המדיה המסורתיים בהם תקציבי הפרסום גבוהים עד מאוד וקבלת מדדים מדויקים של החזר השקעה  כמות הפונים ועוד, היא משימה קשה עד מאוד.
 
מיקוד  בעקבות ‘ההשתלטות’ העולם הדיגיטלי על תחומי החיים של הגולשים,פורטלים מקצועים לתחום ממוקד הם פיתרון מעולה
. כלים עומדים לרשות המפרסמים ומנהלי הקמפיינים כאשר הם מעוניינים למקד את הפרסום לקהלי יעד. היכולת להגיע לקהלי יעד מסוימים השתפרה פלאים בשנים האחרונות.  בנוסף נוכל לפרסם מודעות ובאנרים באתרים שעוסקים בתחום הרלוונטי לנו. לצד מיקוד לקהלי יעד, ניתן גם להתאים מסרים שונים לקהלים שונים, באתר בו אני יכול למצוא קהל יעד ספציפי שלי אני אשאף לפרסם מודעות עם מסר ספציפי ‘שידבר’ לאותו הקהל.
• גמישות ודינאמיות – השיווק הדיגיטלי הינו גמיש ודינאמי מאוד בהשוואה לשיווק בערוצים המסורתיים. שכן, על מנת לפרסם מודעות ולהקים מסעות פרסום חדשים אין צורך להמתין ימים רבים. כל אלו יכולים לקחת שעות בודדות בלבד. המפרסם יכול להעלות קמפיין ולבחון את יעילותו ותוצאותיו במהירות. במידה ויש צורך לשפר את המודעות והפרסומות אפשר לעשות זאת תוך זמן קצר ביותר מבלי להתאים את עצמך ללוח זמנים של אמצעי המדיה ולקנות זמן אוויר עתידי – באינטרנט הכל מהיר, זמין ודינאמי. במידה וקיימת תקלה עם קמפיין מסוים, ניתן במהירות ‘להוריד אותו מהאוויר’ ולהפסיק את הופעתו בפני הגולשים
 גישה לשווקים חדשים וגלובאליים – עם פרסום באינטרנט כמעט ואין שוק גלובאלי שלא ניתן להגיע אליו. עסק או חברה שלא נוכחים באינטרנט – אינם נגישים מספיק ללקוחותיהם. בעזרת הטכנולוגיה הדיגיטלית אפשר להגיע לקהלי יעד כמעט בכל מדינה
• חדשנות – המדיום הדיגיטלי הוא המילה האחרונה הן בעולם הטכנולוגי והן בעולם הפרסום. עולם הדיגיטל לא מפסיק להפתיע בחידושים המהירים והדינמיים שלו. מה שהיה נהוג לפני שנתיים כבר נראה היום אחרת ואין לדעת מה איך ייראה המחר. החדשנות מושכת המון קהל היום וכל בעל עסק יכול למצוא את קהל היעד שלו בזירה הזאת. ממש כמו בסיסמא הישנה של דפי זהב – “אם אתה לא שם, אתה לא קיים”.
נכון להיום, התחום של פרסום באינטרנט צומח בהתמדה כאשר שלושה מכל ארבעה אנשים מבצעים חיפוש באינטרנט לפני שהם מבצעים רכישה של מוצר או שירות
Print Friendly, PDF & Email

בנוסף אולי תאהב/י

מצטרפים לדף הפייסבוק של אגרונט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל אגרונט

מערכת פורטל אגרונט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים וידיעות מהארץ ומהעולם בפורטל המון אינפורמציה בתחום החקלאות בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *