חברת מילופרי ערכה כנס בטיחות והתנהגות בשפה התאית לעובדי החקלאות התאילנדים

מדברים בתאילנדית : חברת מילופרי ערכה כנס בטיחות והתנהגות בשפה התאית לעובדי החקלאות התאילנדים מהקיבוצים והמושבים שבגליל המערבי.

מנכ"ל מילופרי, תמיר פורת: "זו השנה ה- 13 שהחברה עורכת את הכנס והפעם בהשתתפות של כ-150 עובדים תאילנדים, המעיד על חשיבותו, איכותו ועל תרומתו לחיזוק תחושתם של העובדים התאילנדים כי מעסיקיהם דואגים לבטיחותם ולרווחתם"

כנס בטיחות והתנהגות בשפה התאית לעובדים התאילנדים בקיבוצים ובמושבים בחקלאות התקיים ביום שישי (22.12.17 ) במתחם תשלובת מילואות שבגליל המערבי. בכנס השתתפו כ 150 תאילנדים העובדים בענפי החקלאות בקיבוצי הגליל המערבי.. מדי שנה, מזה 13 שנה, מקיימת חברת מילופרי מתשלובת מילואות כנס בטיחות, אשר מטרתו היא העלאת מודעות בקרב העובדים התאילנדים לשורה של נושאים בתחום הבטיחות וההיגיינה. בכנס, אשר מספר המשתתפים בו היה הגבוה ביותר מכל הכנסים שנערכו עד כה, קיבלו העובדים הדרכה בנושאי בטיחות בעבודה (עבודה עם כלים חקלאיים, חומרי הדברה, ציוד מגן אישי וכו'), הוראות חירום בעת חבלה בזדון, רעידת אדמה ו/או אירוע בטחוני. הדרכה בכיבוי אש, חשיבות המודעות לסיכונים שונים כגון: חשמל, גז, עבודה בגובה, נהלי עבודה ברעש וחשיפה לשמש, איסור שימוש במים מושבים במטע., הוראות התנהלות במקרה פציעה, כללי היגיינה בקטיף (רחיצת ידיים, עישון, מזון ושתייה), כללי היגיינה במגוריי עובדים, הטרדה הטרדה מינית, נוהל תלונות ושימוש בתיבת תלונות, איסור צריכת סמים ואלכוהול, איסור אלימות פיזית, איסור צייד בעלי חיים ורכיבה בטיחותית על אופניים.

חברת מילופרי בכלל ומגדלי האזור בפרט שמו להם להעלות את המודעות של העובדים לחשיבות השמירה על כללי זהירות ובטיחות בעבודה ומחוץ לה ועל כללי התנהגות נורמטיביים ונאותים בקהילה שבה הם עובדים וגם ביציאתם ממנה לבילויים ולסידורים בעיר הסמוכה. השתתפות עובדים רבים בכנס מעידה על חשיבות הנושא ועל שיתוף הפעולה מצד העובדים.

פרסום

שגית חיים, מנהלת האיכות בחברת מילופרי, שארגנה את הכנס, אמרה כי באחרונה בדקו לקוחות החברה מחו"ל אצל מגדלי הפרי בקיבוצים את תנאי ההעסקה של העובדים ודאגת מעסיקיהם לרווחתם ולשמירה על בטיחותם במהלך העבודה. "התגובות היו חיוביות ביותר והכנס הנערך זאת השנה 13 ברציפות חיזק בהם את ההרגשה שהפעילות למען העובדים היא חלק מהתרבות הארגונית שלנו", ציינה שגית חיים.

מנכ"ל מילופרי, תמיר פורת: "אירוע עם קרוב ל-150 עובדים תאילנדים, זה לא דבר מובן מאליו. מדי שנה כמות המשתתפים בכנס עולה וזה, כשלעצמו, מעיד על חשיבותו, על איכותו ועל תרומתו לחיזוק תחושתם של העובדים התאילנדים כי מעסיקיהם דואגים לבטיחותם ולרווחתם".
את דברי המדריכים בכנס תרגמה מעברית לתאית המתורגמנית נוי נבו מכפר יהושע.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

פיתוח פירות וירקות המתייבשים באופן עצמאי על הצמח

21 בינואר 2024

מלגות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים לסטודנטים מצטיינים לחקלאות שיתנדבו...

18 בדצמבר 2023

מוצר חדש: תי-קו-מיקס - מערכת ייצור תה קומפוסט לחידוש פוריות קרקע בשטחים קטנ...
פטנט ישראלי: 70 ירקות ועשבי תיבול - בחבית אחת!
קומפקטוס עין החורש מציגה : סטנדרט חדש בתחום חקלאות אורבנית

17 במרץ 2024

בי-יו דבש חוברת למכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) לפיתוח טכנולוגיה הרותמת ת...

29 בפברואר 2024

פיתוח פירות וירקות המתייבשים באופן עצמאי על הצמח

21 בינואר 2024

מלגות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים לסטודנטים מצטיינים לחקלאות שיתנדבו...

18 בדצמבר 2023

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים