רומנס זן הגזר הטעים ביותר בבריטניה ותפוח אדמה בלו בל –

חברת "תוצאה" המתמחה בשיווק זרעי ירקות, משווקת בישראל את זן הגזר רומנס. שנבחר לטעים בבריטניה, במסגרת אירועי יום השדה השנתי של אגודת מגדל הגזר הבריטית.

לדברי אברהם רוטשטיין, מנכ"ל חברת "תוצאה", בתחרות על זן הגזר הטעים ביותר התמודדו 14 זני גזר שונים שהעפילו לשלב הסופי. השופטים בתחרות שהכתירו את הזן רומנס כטעים ביותר הם מגדלי גזר ותיקים ומקצועיים, נציגי רשתות שיווק אירופאיות העוסקים בתחום התוצרת החקלאית ופעילים בתעשיית הגזר. הזן מצטיין גם באחוזי שבר נמוך ואחידות בצורת השורש.

זרעים נוספים המשווקים על ידי חברת תוצאה הם של תפוחי האדמה בלו בל מצרפת, ששמו עוברת בישראל לנשיקות. התפו"א בעל פקעת לבנה, המלאה בכתמי צבע חזקים של סגול וכחול. רוטשטיין מוסיף שהיתרון במראה הזן מכך שבשלב הראשון הוא מסקרן את הצרכנים ומושך אותם. לאחר התנסות מוצלחת קל לזהותו בשנית על המדפים לעומת זני תפו"א אחרים.

פרסום

לתפו"א נשיקות מתיקות גבוהה, בשר הפקעת מתאפיין בצבע מוקרם, המרקם וטעם התוך מתאימים לבישול, אפייה וצליה.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתבות נוספות

זני פירות הדר חדשים

18 בפברואר 2024

"מנגו ננסי" והפרי העשיר ביותר בארץ בוויטמין סי!
זנים מסחריים שיאריכו את עונת הדובדבן
גדילן מצוי marianum Silybum משפחת המורכבים Asteraceae
תפוח אדמה.. אלה מה
מיני פלפל לממולאים ובישול
זני פירות הדר חדשים

18 בפברואר 2024

"מנגו ננסי" והפרי העשיר ביותר בארץ בוויטמין סי!
זנים מסחריים שיאריכו את עונת הדובדבן
גדילן מצוי marianum Silybum משפחת המורכבים Asteraceae
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים