הגנת הצומח – פורום מנוהל ע"י אדמה אגן

 adom eigol

הגנת הצומח היינו פורום מקצועי שעונה לתשובות חקלאים ומגדלים בתחום הגנת הצומח והדברה

mi

פרסום

חברת אדמה אגן פעילה בפיתוח, בייצור ובשיווק  חומרים להגנת הצומח, בעיקר מקבוצת קוטלי עשבים (הרביצידים), וכן חומרי ריח סינתטיים. אגן החלה את דרכה לפני קום המדינה כאגודה שיתופית של כימאים צעירים בוגרי האוניברסיטה העברית, וכיום היא נמנת עם החברות הגדולות בתעשייה הכימית בישראל. במתקני החברה מועסקים כ- 800 עובדים מהם כ- 150 כימאים, מהנדסים, טכנאים ואגרונומים. המפעל מייצר עשרות חומרים כימיים פעילים,  המעובדים למאות תכשירים (פורמולציות) זמינים לשימוש חקלאי. תהליכי ייצור החומרים והתכשירים המיוצרים במפעל, הם פרי פיתוח עצמי של מחלקת המו"פ. קוטלי העשבים של אגן  נמכרים בכל ארצות תבל. המפעל מייצר בעיקר תכשירים גנריים, ושוקד על השקת מוצרים חדשים בקצב מואץ ובהתמדה, בארץ ובעולם.

ניהול איכות

החל מ- 1993 החברה פועלת תחת מערכת ניהול איכות מאושרת ע"י מכון התקנים. 
הסמכת המכון על פי תקן זה (ISO 9001) מהווה הכרה בפעילותה האיכותית והאמינה של החברה בפיתוח, ביצור ובשיווק ומיצבה אותה  כחברה מובילה גם בשווקי חו"ל adom eigol

המידע הנמסר בפורום על ידי נציגי אדמה אגן הינו מידע כלליונמסר לצורך אינפורמטיבי בלבד. בכל מקרה על המשתמש לפנות למדריכים מקצועיים ואין להסתמך על המידע הניתן בפורום. יודגש כי המידע הנמסר בפורום אינו מהווה חלופה לייעוץ מקצועי של מדריכים אלו. המידע נמסר לחברי הפורום בלבד ואין להעבירו לצדדים שלישים.נציגי אדמה אגן מסירים כל אחריות באשר לשימוש שיעשה במידע הניתן בפורום.

שליחת ההודעה לפרסום בפורום מהווה אישור כי קראתי ואני מסכים 

פרסום

לכללי הפורום

בפורטל אגרונט שמחים לענות על שאלות ותשובות בתחום החקלאות

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתבות נוספות

הארכת חיי מדף - פורום
אסטרטגיה ניהול ושיווק - פורום חקלאי
פורום דשנים
עצי פרי הדר -פורום
פורום חסכון באנרגיה במערכות מים
פורום גידול עצי פרי נדירים- אקזוטיים
הארכת חיי מדף - פורום
אסטרטגיה ניהול ושיווק - פורום חקלאי
פורום דשנים
עצי פרי הדר -פורום
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים