משרד הבריאות התיר לראשונה שימוש באבקת סטיביה


עד כה ניתן היה לשווק רק עלי סטיביה וכעת יורחב מגוון המוצרים לצרכן

המבוססים על צמח הסטיביה המתוק פי 300 מסוכר, ללא ערך קלורי

משרד הבריאות התיר לראשונה שימוש אבקת סטיביה כ"ממתיק שולחני".

פרסום

לדברי ישראל סולודוך, מנכ"ל חברת "נופר מוצרים טבעיים" העוסקת בפיתוח מוצרים על בסיס סטיביה, האישור לשיווק של החומר הפעיל בסטיביה שמעניק לה את המתיקות בצורתו הטבעית, מאפשר לציבור הצרכנים להנות מהטעם המתוק של הסטיביה ללא טעמי הלוואי של שאר תמציות הצמח וכך ניתן יהיה להשתמש באבקה להמתקת קפה, לדוגמה, בלי לפגוע בטעמו.

משרד הבריאות הישראלי אישר את השימוש במרכיבים רביודיסיד וריביאנה המופקים מעלי צמח הסטיביה. האישור ניתן בעקבות אישור של מינהל המזון והתרופות האמריקאי (F.D.A) והגופים המקבילים באירופה.

בארה"ב ואירופה מתרחב השימוש במרכיבי הסטיביה להמתקת משקאות קלים. חברות המשקאות הגדולות מנצלות את יתרונם של חומרים אלו המתוקים פי 300 מהסוכר ואשר מכילים אפס קלוריות היות ואינם מתעכלים בגוף.

הגידול בביקוש העולמי לסטיביה יצר מחסור במוצר וקשה לייבא את הצמח לישראל. כדי להתגבר על המחסור בצמח הסטיביה והגידול בביקוש, יזמה חברת נופר גידול של צמח הסטיביה על ידי חקלאים בצפון.

חברת נופר משיקה מוצר חדש של אבקת סטיביה המתאים גם להמתקת קפה. הוא איננו מכיל קלוריות והוא טעים לשתיה ללא טעמי לוואי. אבקת הסטיביה של נופר תהווה תחליף טבעי לממתיקים המלאכותיים הקיימים כיום בשוק.

פרסום

סדרת מוצרי הסטיביה של נופר כוללת גם את  "נופר- סטיביה" המכיל עלי סטיביה בתיונים (שקיות תה). התיונים מיועדים להמתקת תה וחליטות צמחים, ללא קלוריות, ללא סוכר וללא חומרים מלאכותיים.

"נופר- סטיביה" מכיל 100 שקיות (תיונים), כשכל שקית יכולה להמתיק כ- 5 כוסות. סך-הכול כושר המתקה – 500 כוסות.

המחיר: 76 שקל, ניתן להשיג בחנויות הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. המוצר בהכשר הרבנות מ.א עמק זבולון.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתבות נוספות

אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
האם כש אבוקדו שחור הוא מקולקל
איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו
פירות יבשים בריא או לא בריא
דבש - האנטיביוטיקה של הטבע לעונת החורף
אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
האם כש אבוקדו שחור הוא מקולקל
איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים